www.koskinverkko.com

koskinverkon etusivulle

Keskustelun etusivulle
Avaa ketjutetussa näkymässä

Mikä on kokkarin moraali (Yleistä keskustelua)

kirj. Tavallinen Suomalainen, 19.07.2017, 17:14 @ vaari

Voi reppanaa, kylläpä se "kalikka on kalahtanut" ja vielpä kovin usein? Ainakin päätellen siitä, että mainitset läheskaikki "VÄÄRYYDET", JOISTA SINUA ONKAAN SYYTELTY.
Koetappa nyt kaikesta huolimatta kasvaa aikuiseksi, sillä kyllähän sinun ikäsikin (noin 60) jo sitä edellyttäisi.

Etkö todellakaan itse huomaa, miten kirjoituksiasi "värittää" lähes aina "punavärinen pensseli"? Mitä taas tulee minun poliittisen henkilööni, niin voinen muistuttaa, että olin jo noin 70 vuoden iässä, kun ensinmäistä kertaa olin kuntavaaliehdokkaana. Puolueen jäsen en todellakaan ole.

Väität, mitä väität minun polikoinnistani, kirjoituksissani, niin olet tasan VÄÄRÄSSÄ. Etkö todellakaan huomaa, kirjoitan yhtä moittien, Tai kehuen, olipa sitten kyseessä äärivasuri, kokkari, tai mikä hyvänsä siitä väliltä.

Voinet poimia kirjoitukseni, jossa olisin väittänyt, AINOASTAAN KOKOOMUSPOLITIIKAN OLEVAN OIKEASSA? Et tietenkään ole luulemani Henry. ETHÄN?

vaari.

Alan uskoa Ookken kuvausta kokkareista.
Kyllä kaunasi tätä mainitsemaasi Henryä kohtaan täytyy olla iso.Olen tässä sitten teidän välisenä olentona.Mutta jatkossakin jos syytät minua ehkä jonkun demon tekemisistä tai olemisista,pidän sitä vainoharhaisuutena. Sitä saa mitätilaa.Eikö?

luettu 512 kertaa

Koko viestiketju:

Keskustelun etusivulle
102687 viestiä 8185 viestiketjussa, 117 rekisteröitynyttä käyttäjää, 10 verkossa (0 rekisteröitynyttä, 10 vierasta)
Ota yhteyttä!