www.koskinverkko.com

koskinverkon etusivulle

Keskustelun etusivulle
Avaa ketjutetussa näkymässä

Mikä on kokkarin moraali (Yleistä keskustelua)

kirj. JuX, 19.07.2017, 22:32 @ vaari

Raaka kun sun tekstejä lukee. Voi kysyä kuinka paljon sattuu sinuun. Niin on jutut veräjästä pellolle.

Saas nähdä, kuinka paljon sinä saat kannatusta tuolle mielipiteellesi, joka kohdistuu yhteen verkon parhaista kirjoittajista? Siis "raakaan".

Jos kirjoitusvirheitä ja kirjoitusten heikkoa tasoa pidetään parhaimmuuden kriteerinä, on Raaka rankingissa korkealla. Suurin osa on rasistista vouhotusta, Persupropagandaa malliin Hulluaho. Enpä usko läheskään kaikkien verkkolaisten pitävän niitä parhaina saati edes riman ylittävinä.

Olet osittain oikeassa, mutta oikea oletuksen kohde ei kylläkään ole "kaikkien verkkolaisten" mielipide, vaan rehellisten, itsenäisten kirjoittajien mielipiteet? Nuot mainitsemasi "kirjoitusvirheet ym." eivät välttämättä ole kirjoitusten hyvyyskriteereitä, vaan itse mielipide on se oikea laatujuttu.
Olet hyvä kirjoittaja, mutta huomaat varmaan itsekin Sinua hieman "ohjaa" poliittinen kantasi? Ja taas vaari syylistyy olettamukseen, anteeksi?

vaari.

En ole kyllä poliittisesti sitoutunut mihinkään puolueeseen enkä ole edes rivijäsen. Puolustan kyllä heikompiosaisia, koska kaikki eivät tähän oravanpyörään mukaan pääse. Suomessa taisi olla toukokuussa 297.000 työtöntä ja 138.000 piilotyötöntä (työvoiman ulkopuolella kokonaan). Yli miljoona köyhää kaikenkaikkiaan.

Tämä maa on yhdessä rakennettu ja aina on heikommistakin huolta pidetty. Minulle kaikki ja heti, ahneus ja epäempaattisuus ovat vallalla. Minun ei edes tarvitsisi tätä jauhaa, itse olen hyväosainen. Olen tosi kiitollinen, että huonoista lähtökohdista voi Suomessamme päästä eteenpäin.

Ei maan tilanne ole työmiehen eikä liioin pk-yrittäjän vika. Hallitus on täysi nolla, sanot Vaari mitä sanot. Näin myös professorienkin mielestä. Tuo orastava kasvu johtuu yritysten tilauksista, ei hallituksen toimista, kuten eräs EK:n pamppu Talouselämässä viime viikolla totesi.
By the way, olet kyllä itse parantanut huikeasti kirjoitusasuasi, turha CAPSLOCK on jäänyt vähemmälle. Pienituloisena eläkeläisenä muuten tuskin hyväksyt näitä Kokkareiden EU-virkasuhmurointeja ja SOTEsiirtymiä jne?

luettu 582 kertaa

Koko viestiketju:

Keskustelun etusivulle
104126 viestiä 8273 viestiketjussa, 115 rekisteröitynyttä käyttäjää, 8 verkossa (0 rekisteröitynyttä, 8 vierasta)
Ota yhteyttä!