www.koskinverkko.com

koskinverkon etusivulle

Keskustelun etusivulle
Avaa ketjutetussa näkymässä

Valittajat vinkuu (Yleistä keskustelua)

kirj. JuX, 02.08.2017, 16:37 @ Tape (valkoinen)

Tottakai poliisi toteaa kaiken menneen hyvin, koska vasemmisto. Totuus vaan on että sielä on rikottu veneitä, töhritty paikkoja maalilla, tyhjennetty jauhesammuttimia autojen päälle jne. eli tyypillistä vihaa ns. parempiosaisia kohtaan.

No nytpä kerroit uutisen. Minä kun olen luullut, että poliisit edustavat pääosin oikeistoa, näin esim. eduskunnan poliisit, joko Persuja tai Kokoomusta. Aina oppii uutta.
Töhrijöistä luulen, että ovat niitä porukoita, joita ei koulunkäynti kiinnosta. Tuskin edes tietävät, mitä sana anarkia tarkoittaa?

En tiedä kehen Tiinaan viittaat. En tunne yhtään sen nimistä. Toki jos tuntisin niin miksen voisi hänen kanssaan harkita Viron tai Ruotsin reissua.

Tape Valkonen ja Tiina Jylhä, oletko sittenkin eri Tape?D: vilkaise hauistasi, jos lihakset roikkuvat alhaalla, olet oikea Tape??

Sinänsä on surillista, että sotket tähänkin asiaan ihmisten ihonvärin. Sillä ei ole mielestäni mitään tekemistä mainitsemieni asioiden kanssa vaan enemmänkin sillä mitä pään sisällä liikkuu.

Etkös sinä profiloinut tuon festariyleisön hienosti, toki siinä rotuasiat painavat? Varmasti sinulla asiantuntijana työsarkaa piisaa, festareita kun on paljon ja hyviä etukäteisprofiloijia kaivataan?

luettu 366 kertaa

Koko viestiketju:

Keskustelun etusivulle
102739 viestiä 8192 viestiketjussa, 117 rekisteröitynyttä käyttäjää, 7 verkossa (0 rekisteröitynyttä, 7 vierasta)
Ota yhteyttä!