www.koskinverkko.com

koskinverkon etusivulle

Keskustelun etusivulle
Avaa ketjutetussa näkymässä

Rahaton yhteiskunta - tulevaisuutemme? (Yleistä keskustelua)

kirj. vaari, 03.08.2017, 09:13 @ Epätietoinen

Eli kuten olen jo kirjoittanutkin, niin kyllähän ainoa Telluksen pelastuskeino liennee "SAASTUTTAJIEN" vähentäminen, eli on otettava käyttöön valitettavan kovat otteet, siis lopetetaan erittäin inhimillisetkin avustustoimet.

No tulihan se vastaus vaarilta, vaikka vähän kiertoteitse. Kokoomuksen varavaltuutettu näyttää olevan samalla kannalla kuin persujen natsisiipi populaation karsintakeinoista, kuten oletinkin. Kieltämättä Aatun toteuttamat keinot olivat tehokkaita, eivätkä "erittäin inhimillisiä", kuten vaari asian ilmaisi.

Tietenkin vaari ja Jussi olettavat, että he itse ja heidän lähisukulaisensa eivät ole eliminoitavien joukossa, vaikka kuuluvatkin maapallon suurimpien saastuttajien populaatioon. He kun ovat arjalaisia valioyksilöitä.

Ettet vaan unohtanut (tahallasi) Stalinin mukanaoloa, tuossa "populaation karsinnassa"? Hä, nyt herääkin epäily, että etkös sinäkin kuulune tähän parjaamaasi "arjalaisjoukkoon"?

Jussista en tiedä, mutta omallakohdallani olen sitä mieltä, että olen jo tehnyt kaikkeni tämän pallonme saastuttamisessa, joten eiköhän mämät muutamat jäljellä olevat vuodet jo menisi ihan vanhojen saastutusvuosien piikkiin?

Mutta asiaan. Tiedät ihan varmasti, että emme me suomalaiset kuulu siihen ihan pahimpaan saatuttajaryhmään, vaikka päästelemmekin noita hiili-ja metaanipäästöjäkin. Vai mitä tuolta peräpäästä sitten pääseekään?

Varsinaiset ongelmat kylläkin syntyvät ja esiintulevat tuolta kehitysmaiden suunnilta.
Siellä, kun lasketaan, jopa rikkaudeksi sellainen juttu, kuin "lapsiensaanti".
Tekemisestä puhumattakaan? Oletetaan lasten hoitavan vanhempiensa elatuksen?

Totuus on, kuitenkin hieman kylmempää sorttia, nimittäin nykyään sitä ruuanpuolta ei tahdo piisata kaikille ja siksi lähdetään, jopa henkensäuhalla "turismiin" tänne hyvinvoiviin länsimaihin. Nykyään tiedämme, kuinka ruoantuotto on eräs suurimpia saasteidentuottajia, eli mikään muu ei pelasta palloamme, kuin syöjien määrän vähennys/niiden lisäämisen rajoittaminen?

Sinulla on varmaankin jokin toinen keino, tämän väestönliikakasvun lopettamiseksi, eli uutta keinoa vaan esiin?

Toivoo:
vaari.

luettu 491 kertaa

Koko viestiketju:

Keskustelun etusivulle
104795 viestiä 8331 viestiketjussa, 122 rekisteröitynyttä käyttäjää, 8 verkossa (0 rekisteröitynyttä, 8 vierasta)
Ota yhteyttä!