www.koskinverkko.com

koskinverkon etusivulle

Keskustelun etusivulle
Avaa ketjutetussa näkymässä

Demokratia? (Yleistä keskustelua)

kirj. vaari, 05.10.2017, 20:11 @ JuX

Kiva, Vaari, että olet taas linjoilla. Asiasi sai Lokatorvessakin melkein koko sivun. Se on hyvä juttu, että kansalaisten kirjoituksia julkaistaan paikallisessa mediassa. Oma mielipiteeni kuitenkin on, että juuri näin se demokratia toimii. Jos poliittiset ryhmät antaisivat jäsenilleen vapaat kädet, kyllä päätöksenteko olisi vaikeaa ja riitaista.

En ole innoissani Lepänkorvan lanaamisesta, mutta demokratia on toiminut ja pulinat pois! Olet kyllä sitkeä sissi ja sille nostan hattua!

Kiitos Jux. Ainakin yritän toimia kaupunkimme hyväksi, eli en hyväksy tarpeetonta rahan haaskausta.
Olet varmaankin huomannut, että minulla ei ole mitään henkilökotasia tavoitteita, kun vastustelen mielestäni turhanpäiväisiä asioita (Tavase ja Läpänkorva hanke), joista olisi ainoastaan kuluja kaupungille?

Minua kylläkin kummastuttaa, ettei kukaan kaupunkinme nokkamiehistä, ole pystynyt järkevästi perustelemaan Lepänkorvan pilaamista? Onhan niitä hienoja visioita ja havainnekuvia esitelty, V. Sanomienkin sivuilla, mutta miksi ei kukaan ota HENKILÖKOHTAISTA KUNNIAA/VASTUUTA, tulemalla esiin näinkin merkittävässä asiassa? Aivan sama oli tilanne Tavasenkin kohdalla, kunnes Pauli ja Ari saivat mielet muuttumaan.

Tiedän ihan tarkkaan kuinka kamala märisijä olen, mutta sepä ei haittaa tippaakaan, kunhan saisimme päättäjät vielä uudelleen harkitsemaan asiaa, niin olisi tarkoitukseni lähes täyttynyt.

vaari.

luettu 358 kertaa

Koko viestiketju:

Keskustelun etusivulle
104130 viestiä 8273 viestiketjussa, 116 rekisteröitynyttä käyttäjää, 6 verkossa (0 rekisteröitynyttä, 6 vierasta)
Ota yhteyttä!