www.koskinverkko.com

koskinverkon etusivulle

Keskustelun etusivulle
Avaa ketjutetussa näkymässä

Päätös. (Yleistä keskustelua)

kirj. vaari, 15.11.2017, 16:44 @ vaari

Olen ehkä liikakin vaatinut "kehittäjiltä" perusteluja, että mikä olisi ihan aikuisten oikeasti kaupungin kehitystä, kun tehdään Valtuuston päätöksen mukaisesti, eli rakennetaan tapahtumakenttä kauniin harjunosan tilalle?

No ymmärtämättömyys, sehän on vanhan höperön vaarin omaa hölmöyttä?
Mutta sittenpä kysynkin, "eivätkö näiden puolueiden päättäjät ole ollenkaan kiinnostuneita oman äänestäjäkuntansa mielipiteistä"???

Tästä saimme hieman esimakua, kun seurailinme istunnon useita kielteisiä puheenvuoroa, joita esittivät "kehityspuolueiden" edustajatkin.
On turha väittää, että kyllähän me tiedänme, mitä "koskilaiset" haluavat.
Sillä minäpä olen tuota, jopa kysellytkin täysin tuntemattomilta ihmisiltä, kun olen ollut vaimoni kanssa nauttimassa Lepänkorvan maisemista, siellä kävellen. Vahingossakaan siellä ei ole vastaantullut ketään teistä arvoisat päättäjät. Eipä näkynyt myöskään "kehittämishenkisiä" kansalaisiakaan, vaikka kuten kerroin, kyselinkin ihmisten mielipiteitä.

Olisikohan nyt syytä teidänkin arvoisat "kehittäjät" miettiä, että saitteko aikaan pahaamieltä ja näkyykö se mahdollisesti tulevissa vaaleissa?

Ainakin minä pahoitin mieleni ja olen tietenkin erittäin katkera tehdyn päätöksen takia.

vaari.

luettu 542 kertaa

Koko viestiketju:

Keskustelun etusivulle
104797 viestiä 8331 viestiketjussa, 122 rekisteröitynyttä käyttäjää, 9 verkossa (0 rekisteröitynyttä, 9 vierasta)
Ota yhteyttä!