www.koskinverkko.com

koskinverkon etusivulle

Keskustelun etusivulle
Avaa ketjutetussa näkymässä

Päätös. (Yleistä keskustelua)

kirj. Tavallinen Suomalainen, 15.11.2017, 18:18 @ vaari

Enhän minä ,mitenkään edes yritä laittaa "vastuuta", minkään muun puolueen piikkiin, kun kyselin "oman porukan" perusteluja kaipaillen?
En valitettavasti ehtinyt sinne ryhmäkokoukseen ennen sitä, kun kyseistä asiaa käsiteltiin.

vaari.

No mitä tämä sitten oli, tärkeitä"No tulihan sitä "kehityksen" suomaa todellista tulostakin, ainakin Kottaralle ja demareille. Kovasti kaivattu tapahtumakenttä taitaa sitten olla totta, jopa ensikesänä? Kyllähän sen kustannukset ovat todella kovat, mutta ei hätää "kyllä maakunta maksaa". Eihän tuo hankkeeseen todennäköisesti uhrattava, noin 1,5 miljoonaa ole mitään oli tehdä lähes yksimielinen

SE että et "ehtinyt" porukkasi ryhmäkokoukseen osoittaa sen mitä olen arvellutkin. Kykysi ja tahtosi tehdä niin kuin räksytät on vain teatteria.Jos päätökseen on menossa asia ,mitä olet jauhanut ainakin vuoden ja sinulla mahdollisuus vaikuttaa ko.asian lopputulokseen.."En ehtinyt" Hyvä ettei sinusta tullut ainakaan minun asioitteni ajaja valtuustoon.
No nythän mahdollisuus em. syyllistelyyn rahojen tuhlailuun.Toisaalta syyllistää voi myös henkilöt,jotka olis voineet tämän tyhmyydn estää.Eikö?

luettu 541 kertaa

Koko viestiketju:

Keskustelun etusivulle
104797 viestiä 8331 viestiketjussa, 122 rekisteröitynyttä käyttäjää, 6 verkossa (0 rekisteröitynyttä, 6 vierasta)
Ota yhteyttä!