www.koskinverkko.com

koskinverkon etusivulle

Keskustelun etusivulle
Avaa ketjutetussa näkymässä

Tietenkin olen väärässä. (Yleistä keskustelua)

kirj. vaari, 25.11.2017, 11:59 @ Konkari

Jotenkin en oikein ymmärrä/hyväksy, kun kaikki mielipidekirjoitukseni ovat vääriä/väärässä. Ja te toiset olette aina oikeassa. Hyväksyn kylläkin perstellun tyrmäysen, mutta koska jotkut eivät edes tiedä, mitä tarkoittaa perustelu, niin on kovin vaikeaa edes kirjoittaa mitään, joka on vähääkään vastaajan poliittista kantaa vastaan.

Vaari ei ole koskaan hyväksynyt mielipiteitä jotka eivät tue hänen omaa mielipidettään. Silloin kun on kyse mielipiteistä, kuten vaari kirjoitti, ei ole vain yhtä ainutta ja oikeaa. "Oikeita" mielipiteitä samasta asiasta voi olla useitakin. Mielipide ei muutu sillä oikeaksi ettei hyväksy muiden mielipiteitä.
Mitä tulee vaarin kirjoittamaan "poliittiseen kantaan", niin en toistaiseksi ole havainnut ketään joka vetäisi tämän kortin esiin nopeammin kuin vaari itse.

Esitän taaskin sen vanhan toteamukseni, eli jos ja kun puheena on jokin muu, kuin "vaari", niin jospa edes yrittäisitte kirjoitella aiheesta, jolla keskustelu on avattu.

vaari.

Tällä kertaa vaari kyllä nosti ihan itse itsensä kirjoitusten aiheeksi.
Vaari voisi kokeilla joskus luetuttaa kirjoituksensa jollain läheisellään, esim. Ullalla, josko siinä olisi jotain muokattavaa.

Miksi Sinulle on niin kovin vaikeata ymmärtää ero, puolustautumisen ja itsensä nostamisen välillä?

Ompa "yllättävän hyvä perutelu???" Mitä tulee "kaupungin kehittämiseen"?
Olen jo lähes kyllästymiseen asti toivonut ja pyydellyt, että perustelkaa kehitysideanne, mutta toisaalta kyllä ymmärrän, että perusteetonta ei voi perustella. Vai kuinka se menikään?

Olen kylläkin edelleenkin hämmästynyt, että missä on oma järjen käyttönne, sillä järkenne tasoa en kylläkään epäile?

vaari.

luettu 359 kertaa

Koko viestiketju:

Keskustelun etusivulle
104786 viestiä 8327 viestiketjussa, 122 rekisteröitynyttä käyttäjää, 6 verkossa (0 rekisteröitynyttä, 6 vierasta)
Ota yhteyttä!