www.koskinverkko.com

koskinverkon etusivulle

Keskustelun etusivulle
Avaa ketjutetussa näkymässä

Uusnatsireppanoita (Juttua Koskista)

kirj. JuX, 17.02.2018, 19:46 @ Jussi

Kaikki mitä minulle on koulussa opetettu, uskon. Minulle ei ole opetettu joulupukista mitään, holokaustista kylläkin. Minua kiinnostaisi tietää mitä sinä olet kirjoittanut historian kokeessa holokaustista? Ja oletko historian opettajankin kanssa väitellyt asiasta? Sinun on aivan turha haukkua täällä ketään pelleksi, sanotaanko näin että et ole sen fiksumpi kuin muutkaan.

Ha, ha kommari juxi on nykyään tussi.

Arvelinkin, että kyseessä ei ole apparimoninimimerkki, vaan ehkä joku saman kaltainen...:D tosin sisällön eroa ei voi näiden kahden väliltä tehdä pohjimmiltaan... toinen läsäyttää oksennuksensa pihalle tosta vaan ja jättää sen lojumaan... :D toinen koittaa peitellä oksennustaan enemmän kermavaahdolla ja trösseleillä, mutta kummallakin sisältö sama... :D

Isä ja poika?

Kiitos vaan, turha jauhaa tämän enempää. Kuten sanottu, LUVALLANI voitte tarkastaa sen, että EN ALENNU moninimimerkkeihin.

Sinun ja muiden kavereidesi (vai komppaako sinun ajatuksiasi muut kuin vastarintaliike) kannattaa siis lopettaa spekulointi tältä osin.

luettu 2454 kertaa

Koko viestiketju:

Keskustelun etusivulle
105838 viestiä 8412 viestiketjussa, 126 rekisteröitynyttä käyttäjää, 3 verkossa (0 rekisteröitynyttä, 3 vierasta)
Ota yhteyttä!