www.koskinverkko.com

koskinverkon etusivulle

Keskustelun etusivulle
Avaa ketjutetussa näkymässä

Kävelypainotteinen keskusta (Yleistä keskustelua)

kirj. JuX, 06.10.2018, 18:53 @ Pälkäneeltä päin

Huh, minä jo pelästyin että mihinkäs sitten parkkeeraan auton kun käyn Masalla.

Mutta joo. Eilen olin pakotettu käymään Tampereella. Aikaisemmin Sampola oli se paikka jota keskustammaksi ei viitsinyt mennä. Nyt se on sairaalan nurkat. On se vaan vastemielinen paikka asioida. Ja vain pakko on se syy. Mietin juuri että aikaisemmat osto-ja muut käyntini ovat "ratikkakaupungissa" vähentyneet merkittävästi. Kävin minä maaliskuussa hakemassa kaksi henkilöä rautatieasemalta, mutta sen jälkeen onkin pieni tovi...

Toivottavasti Koskissa ei mennä ihan samaan malliin. Meinaan tie on melko suora Hämeenlinnaan.

Kyllä kai Tampere on vastenmielinen paikka ajaa juuri nyt, kun työmaata on työmaan perään?
Tampere on muuten kyllä helppo paikka ajaa. Kävelypainotteisuus ja työmaat käyvät siellä keskustan kivijalkakauppojen kukkarolle. Moni on jo luovuttanut. No, tyhjiin tiloihin tulee monikansalliset lääkärikeskukset.

Koskissa vähän sama suuntaus. Taannoin myytiin kivijalkakaupan kiinteistö eurolla. Kun on putkirempat edessä, ei kivijalassa pärjää kuin paksulla lompsalla. Palvelut karkaavat liikekeskuksiin pikku hiljaa.

luettu 1217 kertaa

Koko viestiketju:

Keskustelun etusivulle
107369 viestiä 8506 viestiketjussa, 131 rekisteröitynyttä käyttäjää, 8 verkossa (0 rekisteröitynyttä, 8 vierasta)
Ota yhteyttä!