www.koskinverkko.com

koskinverkon etusivulle

Keskustelun etusivulle
Avaa ketjutetussa näkymässä

Uuden vuoden kynnyksellä (Yleistä keskustelua)

kirj. Pälkäneeltä päin, 31.12.2018, 11:33 @ KMS

Itse katselin eilen Hamusen tekemää videotallennetta puhelinhaastattelusta ja mietin että millainen tulevaisuus voi olla ryhmällä joka jo sisäisesti riitaantuu keskenään kerta toisensa jälkeen? Tai siis, näiden kohdalla olen miettinyt sitä jo aiemminkin.

Poikkeuksetta syyttävä sormi osoittaa aina Marcoon, mutta riitelyyn tarvitaan aina kaksi osapuolta.

Mutta että minkälaiset ihmiset sitten tukevat noita tahoja jotka jatkuvasti riitelevät keskenään? Ja mikälaiset ihmiset menevät noihin ryhmiin joissa yleisesti tiedetään koko ajan riideltävän? Kerääntyykö sinne kaikki itseään täynnä olevat jotka näkevät sekaannuksen jälkeen itsensä ko. ryhmän johdossa?

Jos niinkin pienestä asiasta ruvetaan vääntämään kuin paikalla olleiden henkilöllisyyksistä ja sitä peilataan ryhmän omiin sääntöihin sekä Suomen lakiin niin voi pojat. Ollaan aika kaukana yhteistyöstä. Tuokin ryhmä on niin pieni että kaikki varmasti tuntevat toisensa. Ovella ei siksi erikseen tarvita "henkilötarkastajia". Ja sitten "Tultiin Oulusta 2.5h kokousta varten". Öööö... Koskas kokoukset kestäisivät ennalta ilmoitetun ajan? Tai kysytään toisin... Koska aikaisemmin tämä ryhmä on saanut mitään periaatteellista aikaiseksi ilmoitetussa kokousajassa??

No joo... Jos minun pitäisi nähdä "Venäjätrolleja" niin tämä on yksi varteenotettava ryhmä. Se kerää Suomen kansan soraäänet tekemättä yhtään mitään. Jolloin oligarkkien agenda pääsee etenemään. Toinen ryhmä joka toimii samalla tavalla on Persut. Jaa miten niin? No siten niin että nyt jo kadulla puhutaan että Siniset saa tulla Persuihin takaisin ja että asiasta on sovittu. Tämä antaa kokonaan uuden kehyksen Soinin lausahdukselle siitä että Huhtasaari on Persujen seuraava puheenjohtaja "koska Jussia ei homma kiinnosta".

Niin tai näin, noin riitaisista ihmisitä kannattaa pysyä kaukana niin oma elämä on mukavampaa.

luettu 563 kertaa

Koko viestiketju:

Keskustelun etusivulle
108041 viestiä 8548 viestiketjussa, 131 rekisteröitynyttä käyttäjää, 9 verkossa (0 rekisteröitynyttä, 9 vierasta)
Ota yhteyttä!