www.koskinverkko.com

koskinverkon etusivulle

Keskustelun etusivulle
Avaa ketjutetussa näkymässä

Koskinverkko sulkeutuu 10.3.2019 (Yleistä keskustelua)

kirj. Pälkäneeltä päin, 07.02.2019, 00:16 @ Kiitos

Joskus mainitsin että minun juttujani ei kannata lukea totisella naamalla. Ja että ne kannattaa kuvitella Tenho Saurenin lukemiksi/kirjoittamiksi.

Se miksi niin montaa asiaa olen tuonut esille tässä vuosien vaihteessa, johtuu ihan siitä että Suomessa media ei ole enää tutkiva. Se ei esim. kerro kansalaisille mitä kaikkea heidän arjessaan tulee tapahtumaan lähitulevaisuudessa sekä pitkällä aikavälillä. Siksi olen tuonut eri asioita esille ja koittanut niitä välillä karrikoidustikkin esittää, jotta ihmiset rupeaisivat ajattelemaan. Nykypäivänä ajattelu sekä itseopiskelu kun eivät ole muodissa.

Koululaitoksemme suoltaa paljon erilaisia sertifikaatteja omaavia henkilöitä työmarkkinoille. Mutta mitä he oikeasti tietävät? Vastapainona ovat ikänsä omaa ammattiaan harjoittaneet joilta ruvetaan vaatimaan erilaisia sertifikatteja. Maailman on mennyt mullin mallin eikä kukaan tunnu välittävän. Tai jos välittää niin ei uskalla puhua.

Tarkoitukseni ei ole ollut käynnistää kansannousua tai kapinaa tai niihin verrattavaa "nyt riittää" meininkiä. Vaan se että asioista voitaisin keskustella avoimesti ja kiihkotta. Kun kansakunta keskustelee ja pohti asioita oman ja valtakunnan tulevaisuuden puolesta, se kehittyy. Jos elämä on BB:tä, pelaamista ja erilaisia Idos-ohjelmia, sellainen kanakunta taantuu.

Meillä on menestyviä ja osaavia henkilöitä. Ikävä kyllä se on se "suuri joukko" joka määrää kansankunnan tulevaisuuden suunnan. Minussa on sen verran joko kommunistia tai nationalistia että minä haluaisin että kaikilla olisi asiat hyvin. Ettei kenenkään tarvisi laskea pannosia ja jokainen saisi työstään palkkaa joka tekijästä tuntuisi oikeudenmukaiselta. Ahneus sekä omistaja-, jkohto- ja työtätekevässä portaassa on kuitenkin asia joka aiheuttaa sen ettei koksaan päästä "Shangri La:han". Mutta paremman ja kehittyvämmän yhteiskunnan minä haluaisin vielä nähdä. Ja tällaiset TAVASE:t... ne on juuri niitä jotka nostavat niskavillat pystyyn ja saavat minut liikkeelle. Kuten edesmenneen Matti Wuorenkin joka olisi aikanaan lähtenyt mukaan mutta keiltäytyi sanoen "Aika ei nyt riitä".

Niin että, jos Koskinverkko nyt sitten lakkaa, niin toivotan hyvää jatkoa kaikille. Mutta voi olla että vielä kirjoitellaan...

luettu 233 kertaa

Koko viestiketju:

Keskustelun etusivulle
108379 viestiä 8578 viestiketjussa, 132 rekisteröitynyttä käyttäjää, 8 verkossa (0 rekisteröitynyttä, 8 vierasta)
Ota yhteyttä!