www.koskinverkko.com

koskinverkon etusivulle

Keskustelun etusivulle
Lineaarinen

Koskinverkon tila (Yleistä keskustelua)

kirj. Moni nimimerkki, 17.02.2018, 22:20

Pistetään nyt sitten kunnolla esille kysymys. Mikä oli wepin tarkotus kun poistit kirjautumis pakon. Viimepäivät verkko on ollu vajakin temmelyskenttä. Vakikirjottajat on poistunu ja yksi tai kaksi. Tuppaa sontaa eri nimillä. Määräkö korvaa laadun, tuli vaan mieleen kysyä tällästä.

luettu 1776 kertaa

Koskinverkon tila

kirj. Jux the commie, 17.02.2018, 22:29 @ Moni nimimerkki

Joko olet hakeutunut hoitoon ?

luettu 1691 kertaa

Koskinverkon tila

kirj. JuX, 17.02.2018, 23:03 @ Jux the commie

Joko olet hakeutunut hoitoon ?

Mitä vihjailet käyttämällä nimimerkkiäni väärin?
Täällä verkossa näyttää olevan ihan hemmetisti psykologeja, jotka tarvitsisivat itse jotakin terapeuttia. Kuten olen sen tuhannen kertaa todennut, itse en käytä kuin yhtä nimimerkkiä. Meitä ei taida olla montaakaan? Tämä on nyt taas auki joillekin, joiden sanavarasto koostuu muutamasta sanasta. Näitä ovat bolsu, trollaattori, Stalin, Lenin yms. Nää jutut on niin kuultu... Ei pitäisi provosoitua, mutta en minä ainakaan sanattomaksi jää.
Kiitän muuten erikseen tuosta Kim Jong Un vitsistä, se oli mielestäni hyvää huumoria, jota tarvitaan.

luettu 1693 kertaa

Koskinverkon tila

kirj. Kynäilijä, 19.02.2018, 09:16 @ Moni nimimerkki

Voi hyvä mi.. persoona, etkö tiedä, että asumme kiitos kirkkojen vierellä lepäävien silloisten nuorten Suomen poikien rohkeudesta ja ansiosta vapaassa
maassa, joista yksi on mielipiteen vapaus!
Sinäkin saat vapaasti olla sitä mieltä, kuin haluat. miksi sitten haluaisit tukkia
joidenkin saman oikeuden?

Tänne palstalle on pesiytynyt tämä valitettava trolleiksi kutsuttujen porukka, joka on lähtöisin eräästä itäpuolella olevasta valtiosta.
Tämä sama poppoo on seonnut myös Yhdysvaltojen sisäisiin toimiin.

Tämä trollien porukka nälvii ja on ottanut hampaisiinsa tietyt kansanosat, kysyn
vaan millä oikeudella?
Eikö sellaisilla ihmisillä, jotka ovat heidän usein rumistakin kirjoituksista eri mieltä oikeus vastaavanlaiseen takaisin kirjoitteluun, vai pitäisikö tehdä niinkuin vanhakirja on sanonut: Käännä toinen poski?

luettu 1602 kertaa

Koskinverkon tila

kirj. Kotitarvekalastaja, 28.02.2018, 10:59 @ Moni nimimerkki

Pistetään nyt sitten kunnolla esille kysymys. Mikä oli wepin tarkotus kun poistit kirjautumis pakon. Viimepäivät verkko on ollu vajakin temmelyskenttä. Vakikirjottajat on poistunu ja yksi tai kaksi. Tuppaa sontaa eri nimillä. Määräkö korvaa laadun, tuli vaan mieleen kysyä tällästä.

Muutama asiallinenkin kirjoitus on tullut.
Yleensä, kun yrittää keksiä jotain myönteistä Koskista, niin jollain katkeralla korpikommunistilla menee kaalisoppa väärään kurkkuun. No, vapaaehtoistahan tämä tietenkin on.

luettu 1449 kertaa
Keskustelun etusivulle
107357 viestiä 8505 viestiketjussa, 131 rekisteröitynyttä käyttäjää, 12 verkossa (0 rekisteröitynyttä, 12 vierasta)
Ota yhteyttä!