www.koskinverkko.com

koskinverkon etusivulle

Keskustelun etusivulle
Lineaarinen

Minä väristä naamaa löytyy? (Yleistä keskustelua)

kirj. Käsi kädestä, 01.12.2018, 18:30

Ylen teksti-tv:n sivulla 106 on otsikko: Oulussa laaja seksuaalirikosepäily!

Siellä on vangittu seitsemän miestä epäiltynä lapseen kohdidtuvista seksuaali-
rikoksista, kertoo Oulun poliisi.

Epäillyt teot ovat tapahtuneet pääosin Oulussa yksityisasunnoissa.

Kohteena on ollut alaikäinen tyttö. Poliisin mukaan epäillyt ovat ulkomaalaistaustaisia!

Ei liene minkäväriset ovat näiden raiskaajien ihot! Miksi ihmeessä sitä ei
tuoda esiin, jotta voitaisiin varautua ja varoa näitä hiekka---------ä!

Eikö olisi tasapuolista käyttää vastaavaa rangaistusta, kuin heidän kotimaassaan
sovelletaan epäillyille naisille?

Mitä sanotte?

luettu 533 kertaa

Minä väristä naamaa löytyy?

kirj. raaka, 01.12.2018, 21:02 @ Käsi kädestä

Mieshän on aikojenalusta huolehtinut perheestään ja on suojellut heitä mailman vaaroilta jopa henkensä kaupalla,missä ne miehet ovat?Eräät suvakkipuolueet jopa valtiomme ylimmän virahaltian avustuksella (ei nykyisen)ovat lakien avulla salvanut(tehnyt munattomiksi)suomen miehet(hävetkää),mitä me pelkäämme?
Eiköhän olisi syytä palauttaa miehinen ylpeytemme ja tarttua asiaan ja alkaa
suojelemaan näyttävästi lapsiamme ja naisiamme enenkuin on myöhäistä,rantoolla olemme valmiina.

luettu 485 kertaa

kirj. Aamu, 01.12.2018, 21:55 @ Käsi kädestä

Eiköhän tästä käsi kädessä terapiaa tule jossain yläkoulussa. Tekijäthän on alaikäisiä niin ei oikein voi tuomiotakaan antaa.

luettu 460 kertaa

kirj. VVV, 05.12.2018, 09:06 @ Aamu

Tämän päivän MTV:n txt-tv sivulla 106 kerrotaan poliisin Oulussa varoittavan ulkomaalaistaustaisista miehistä, jotka houkuttelevat netissä alaikäisiä tyttöjä tapaamisiin!

Ne ovat johtaneet useisiin törkeisiin raiskauksiin ja seksuaalisiin hyväksikäyttöihin!
Nuorin uhri on kuulemma 10 vuotias!

Poliisi on onneksi saanut kiinni jo yhdeksän ulkomaalaistaustaista miestä ja arvelee joukon vielä kasvavan!

Mielestäni tämä "kotiuttaminen" saa riittää!
Tai yksi kotiutus heille, sinne mistä ovat tulleet, ja omalla rahallaan!

Tässä on käynyt juuri niin kuin jo vuosia sitten kriitikot ovat varoitelleet näiden rikollisten paapomisesta ja säälimisestä!

luettu 340 kertaa

kirj. raaka, 05.12.2018, 15:05 @ VVV

Onhan suomessa eräs puolue joka omalla nimellään ja edustajiensa äänellä ovat asiasta monestikkin puhuneet,heidät on leimattu jopa rikollisiksi
ja tehty lakeja asian julkituomista vastaan.Valtiovalta ,lehdistö ja
muut tiedotusvälineet on valjastettu vain ongelmien peittelyyn ja kehumiseen
jopa virkavalta ja oikeuslaitos. ketä on enään uskominen?

luettu 337 kertaa

kirj. JuX, 05.12.2018, 15:30 @ raaka

Onhan suomessa eräs puolue joka omalla nimellään ja edustajiensa äänellä ovat asiasta monestikkin puhuneet,heidät on leimattu jopa rikollisiksi
ja tehty lakeja asian julkituomista vastaan.Valtiovalta ,lehdistö ja
muut tiedotusvälineet on valjastettu vain ongelmien peittelyyn ja kehumiseen
jopa virkavalta ja oikeuslaitos. ketä on enään uskominen?

Hakkarainen, Elomaa, Huhtasaari, Halla-Aho....näihin on uskominen, ainakin rantooloisilla.

luettu 343 kertaa

kirj. raaka, 05.12.2018, 15:38 @ JuX

Jos sinusta siltä tuntuu

luettu 339 kertaa

kirj. kotimainen, 05.12.2018, 18:50 @ JuX

Sulta juksi on tuolla toisaalla kysytty, onko sulla näitä hiekkaneekereitä kotiu-
tettavana kotonasi, ja jos on, niin montako?
Milloin vastaat?

On muuten käsittämättömän suuri kateus ja kauna näillä vaaleemman ja tummemman punaisilla näitä hyvin ministeriyksiä hoitaneita henkilöitä kohtaan!
Tämä kommenttisi on tyyppi esimerkki tästä!

luettu 334 kertaa

Pravda sekoilee

kirj. JuX, 05.12.2018, 20:07 @ kotimainen

Luulimme jo, että olet sairastunut, Pravda.
Valitettavasti höyryämisesi alkoi taas.

luettu 326 kertaa

kirj. oikeinkirjoitusoppia juksille, 05.12.2018, 18:57 @ JuX

Sivistymätön juksi ei tiedä, että paikkakunnat ja osat kirjoitetaan ISOILLA alku-
kirjaimilla!
Siis Rantoo kirjoitetaan isolla R kirjaimella Rantoo! Ymmärsitkö?

luettu 336 kertaa

Äidinkieli 10

kirj. JuX, 05.12.2018, 20:04 @ oikeinkirjoitusoppia juksille
Viestiä on muokannut JuX, 05.12.2018, 20:11

Sivistymätön juksi ei tiedä, että paikkakunnat ja osat kirjoitetaan ISOILLA alku-
kirjaimilla!
Siis Rantoo kirjoitetaan isolla R kirjaimella Rantoo! Ymmärsitkö?

Jos joku on sivistymätön, se olet sinä Pravda.
Ta-vai-let sa-no-ja.
Apinakin on Einstein sinuun verrattuna.

Venäjä, venäläinen, venäjän kieli.
Rantoo, rantooloinen (Huom. Raakan kielioppi), rantoon kieli

luettu 331 kertaa

Äidinkieli 10

kirj. DCBA, 06.12.2018, 07:13 @ JuX

Ai juksu ei löytänyt virkkuukoukkua nenänärkästysherneen poistamiseen!
Toinen konsti on, että lirautat moniasteöljyä kumpaakin reikään käyt hetkeksi se-
lälleen ja 15,5 sekunnin kuluttua rähmälleen! Vedät käkättimen kautta ilmaa sisään
ja poistat haistelimesi kautta ulos!
Voi olla, että ne nenänärkästysherneet poistuvat ja voit alkaa elää normaalia
vasemmistolaisriemupäiviä! (mitähän riemua niillä muuten on?)

luettu 308 kertaa

Äidinkieli 10

kirj. Sotaveteraani, 06.12.2018, 08:02 @ JuX

No joo näytät osaavan nämä paremmin venäjäksi! Minäkin osaan tärkeimmän sanan
tuota venäjää ja olen sillä pärjännyt niitten kanssa hyvin!
Ainoa ongelma on ollut, kun olen sitä käyttänyt on ollut se pahanhajuinen hapan-
kaalipashkan haju! Se sana oli helppo lausua siinä ei ollut suhisevia, eikä sihi-
seviä ässiä!
Ja nyt paljastan sen sanan: Rukiveer!

luettu 321 kertaa

kirj. Jussi, 05.12.2018, 23:11 @ Aamu

Eiköhän tästä käsi kädessä terapiaa tule jossain yläkoulussa. Tekijäthän on alaikäisiä niin ei oikein voi tuomiotakaan antaa.

Tekijöistä vanhin oli kai 38, nuorin 20.. uhrina suomalainen 10-vuotias lapsi... esim. Britaniassa, hollannissa ja monessa muussa maassa on paljastunut, näiden esiteinejä vaanivien elukoiden systemaattisia raiskaus-rinkejä, mitkä ovat kiusallisia globalikorporaatioille huoraaville marioneteille, sekä satuihin uskoville vasemmisto-utopistipelleille...:D

Kommarithan eivät oikeastaan tässä asiassa tunne mitään kuvotusta, koska heille pedophilia, insesti, homoilu sun muu on vain yksilönvapautta ja tabujen rikkomista...:D

Kuokkunokkaisten ismejä uskovan yliopistohumanistin on vieläkin vaikea ymmärtää muutamaa faktaa: monikulttuurinenkommunismi ei toiminut, eikä tule toimimaan... Erillaisista uskonto/kulttuuri taustoista tulevat ihmisrodut, eivät sopeudu ehkä koskaan loisisännänsä sääntöihin ja sen hallitseva eliittikin tietää... divide et impera

Näistä joka päiväisistä kaameuksista,ryöstöistä, raiskauksista, murhista, jonka maanpetturipolitikot sallivat monikulttuurin nimissä ei valemedia kirjoita päivittäisessä propagandassaan, vaan fokus koitetaan siirtää *huoh 'äärioikeistoon' sen kasvuun ja vaaraan... lol
Päivä päivältä tämän saman mandran toistaminen menettää uskottavuutta, koska suomalaiset ovat heräämässä tähän dystopiaan jota pitää yllä pieni globalistieliitti ja heidän hyödylliset idiootit vasemmalta... :D

luettu 352 kertaa

Laamanni Jussin tuomio

kirj. JuX, 05.12.2018, 23:54 @ Jussi

Kaikkien hörhöjen ylituomari Jussi taas jakelee syytöksiä.
On taas hieno tilaisuus tuomaroida ja vedellä näitä salaliittoteorioiden hienoja sivistyssanoja framille.

Suomi, suomalaiset tai suomalaisuus ei ole juurisyy pakolaisuudelle ja lopulta näille järkyttäville teoille.
Muiden aloittamat sodat, internet ja moraalin rappio sen sijaan ovat.

Muista vilkuttaa meille "syyllisille" marssilta.

luettu 344 kertaa

Laamanni Jussin tuomio

kirj. Jussi, 06.12.2018, 00:06 @ JuX

Kaikkien hörhöjen ylituomari Jussi taas jakelee syytöksiä.
On taas hieno tilaisuus tuomaroida ja vedellä näitä salaliittoteorioiden hienoja sivistyssanoja framille.

Suomi, suomalaiset tai suomalaisuus ei ole juurisyy pakolaisuudelle ja lopulta näille järkyttäville teoille.
Muiden aloittamat sodat, internet ja moraalin rappio sen sijaan ovat.

Muista vilkuttaa meille "syyllisille" marssilta.

Aika mongerrusta ja tuttua (henkilöön kohdistuvaa) trollausta on höpinäsi... :D voit jokaiselle elukan raiskaamalle lapselle ja sen perheelle selittää prinsiipisi punaisestautopiasta...:D

luettu 344 kertaa

kirj. KMS, 06.12.2018, 17:49 @ Jussi

Jälleen Jussilla on heittänyt laukalle. Puurot ja vellit ovat menneet pahasti sekaisin.

Se, että laittaa sanoja peräkkäin ja vielä "sivistyssanoilla", joiden merkitys selvästi ei ole edes hallinnassa, höystettynä ei vielä tuota järjellisiä lauseita, kuten Jussin kommenttia lukiessa jälleen voimme havaita.

Itse asiassa purkaus on sitä samaa munkkilatinaa, jota Jussilta tuntuu tulevan kuin nauhalta riippumatta edes keskusteltavasta asiasta.

On selvää, että jokainen meistä tuomitsee seksuaalirikokset, ja niiden tekijät tulee saattaa oikeuteen, ovat he sitten ulkomaalaistaustaisia tai kantasuomalaisia. Poliisi tutkii ja oikeus tuomitsee aikanaan.

Mutta se, että tällaisilla rikoksilla tehdään politiikkaa, on pöyristyttävää ja halpamaista.

Nimenomaan tekijöiden etnisyys, jolla Jussikin provosoi, on aiheuttanut somekuohunnan.

Jussin piti taas suoltaa sitä samaa yhden asian persupropagandaa, jonka sisällön voisi typistää pelkkään yhteen rasistiseen lauseeseen, kun munkkilatinakiihko putsataan pois.

En ole Jussin nähnyt pöyristyvän alla linkkaamistani tapauksista.

https://www.aamulehti.fi/uutiset/nelikymppinen-mies-oli-sukupuoliyhteydessa-teinityton-kanssa-kaytti-hyvakseen-myos-useita-muita-lapsia-lempaalassa-200620150?_ga=2.231090845.368606632.1543864216-13...

Siis 12 uhria, 11-15 vuotiaita.

https://yle.fi/uutiset/3-10119826

Tekijät eivät olleet ulkomaalaistaustaisia.

Lukekaa myös Saku Timosen oivaltava blogi.

https://blogit.apu.fi/uuninpankkopoikasakutimonen/2018/12/05/raiskauksilla-ratsastajat/?fbclid=IwAR3vSv-9kySVpez_BmFiGLN3C_g_o7yd4W1E8TyXdomKFzR2LvplyYf5XBo

luettu 307 kertaa

kirj. Jussi, 06.12.2018, 19:17 @ KMS

Jälleen Jussilla on heittänyt laukalle. Puurot ja vellit ovat menneet pahasti sekaisin.

Se, että laittaa sanoja peräkkäin ja vielä "sivistyssanoilla", joiden merkitys selvästi ei ole edes hallinnassa, höystettynä ei vielä tuota järjellisiä lauseita, kuten Jussin kommenttia lukiessa jälleen voimme havaita.

Itse asiassa purkaus on sitä samaa munkkilatinaa, jota Jussilta tuntuu tulevan kuin nauhalta riippumatta edes keskusteltavasta asiasta.

On selvää, että jokainen meistä tuomitsee seksuaalirikokset, ja niiden tekijät tulee saattaa oikeuteen, ovat he sitten ulkomaalaistaustaisia tai kantasuomalaisia. Poliisi tutkii ja oikeus tuomitsee aikanaan.

Mutta se, että tällaisilla rikoksilla tehdään politiikkaa, on pöyristyttävää ja halpamaista.

Nimenomaan tekijöiden etnisyys, jolla Jussikin provosoi, on aiheuttanut somekuohunnan.

Jussin piti taas suoltaa sitä samaa yhden asian persupropagandaa, jonka sisällön voisi typistää pelkkään yhteen rasistiseen lauseeseen, kun munkkilatinakiihko putsataan pois.

En ole Jussin nähnyt pöyristyvän alla linkkaamistani tapauksista.

https://www.aamulehti.fi/uutiset/nelikymppinen-mies-oli-sukupuoliyhteydessa-teinityton-kanssa-kaytti-hyvakseen-myos-useita-muita-lapsia-lempaalassa-200620150?_ga=2.231090845.368606632.1543864216-13...

Siis 12 uhria, 11-15 vuotiaita.

https://yle.fi/uutiset/3-10119826

Tekijät eivät olleet ulkomaalaistaustaisia.

Lukekaa myös Saku Timosen oivaltava blogi.

https://blogit.apu.fi/uuninpankkopoikasakutimonen/2018/12/05/raiskauksilla-ratsastajat/?fbclid=IwAR3vSvkySVpez_BmFiGLN3C_g_o7yd4W1E8TyXdomKFzR2LvplyYf5XBo

Lol..
Tämänkertainen alkupohjustuksesi timosen linkkiin hipoi jo ennätystä... :D ..olin laskevinaan 6 kertaa nimeni mainittavan...
Sattuuko totuus, vai onko pervitiini kolahtanut alkuillasta?

luettu 300 kertaa

kirj. VVV, 08.12.2018, 17:57 @ Jussi

Trolliporukan yhteislausuntaa on taas tullut ruudun täydeltä!
Kerron teille Pietarin trolliopetuslapset viisauden! Kun osoitatte etusormella:
tuolla on vikaa ja syyllinen, niin etusormi näyttää sinne, peukalo yläkerran Ko-
mentajaa ja kolme sormea teitä itseänne!!!!!!!

luettu 233 kertaa
Keskustelun etusivulle
107463 viestiä 8510 viestiketjussa, 131 rekisteröitynyttä käyttäjää, 10 verkossa (0 rekisteröitynyttä, 10 vierasta)
Ota yhteyttä!