www.koskinverkko.com

koskinverkon etusivulle

Keskustelun etusivulle
Lineaarinen

Enemmän hiihtolatuja Koskiin? (Yleistä keskustelua)

kirj. Valpuri, 18.12.2018, 22:13

Onko tietoa, panostetaanko turhis-korkkiksen sulkemisen jälkeen Urheiluun, eli tuleeko lisää latuja tai aletaanko olemassa olevia hoitamaan paremmin (tähän asti huoltaminen ollut todella heikkoa)? :)

luettu 732 kertaa

Enemmän hiihtolatuja Koskiin?

kirj. Järviset ja Lampiset, 19.12.2018, 09:10 @ Valpuri

Voi vitsi näitä uusavuttomia vässyköitä, osaatkohan Valpuri vieläkään edes pyyh- kiä hanureitasi itse, vai huudatko siihenkin yhteiskuntaa avuksi!?
Ei nutturapäälle ole tullut mieleen, että ladut voi tehdä aivan itse, muutama tut-
tu kimppaan ja letkassa hiihtämään latu!

Näin me teimme 5-60 luvulla, ja toimi erittäin hyvin! Sukset jalkaan ja latua te-
kemään!

luettu 689 kertaa

kirj. JuX, 19.12.2018, 21:51 @ Järviset ja Lampiset

Voi vitsi näitä uusavuttomia vässyköitä, osaatkohan Valpuri vieläkään edes pyyh- kiä hanureitasi itse, vai huudatko siihenkin yhteiskuntaa avuksi!?
Ei nutturapäälle ole tullut mieleen, että ladut voi tehdä aivan itse, muutama tut-

Näin me teimme 5-60 luvulla, ja toimi erittäin hyvin! Sukset jalkaan ja latua te-
kemään!

Kukahan täällä öykkäröi jokaiseen viestiin?
Sinun kanssasi Pravda ei kukaan tule hiihtoletkaan. Suksi sinä v.... un
Lampisillasi.

Nykyään ladut tehdään koneella ja Valpurin kysymys on asiallinen.

luettu 678 kertaa

Älä pelkää, hengitä rauhallisesti juks

kirj. Spagoini notshe, hyvää yötä ryssäks noin, 22.12.2018, 14:54 @ JuX

Näyttää yhä enemmän siltä, että tämä pravda kauhu pahenee sinulla sairaalloiseen
määrään! Kyllähän näitä korvienvälin asiantuntevia lekureita löytyy, joten olisiko
asiaa käydä varaamassa aika sellaiselle, jos he vaikka onnistuisivat saamaan tuon
tuon järkkyneen korvienvälisi tasapainoon!
Eihän se ole mitään mukavaa esimerkiksi iltaisin kävellä ja kurkkia, ettei se vaan
ole tuolla mutkan takana!
Samoin täällä verkossa liuulla, että kyllä tuo täytyy olla se pravda, ja jos ei tuo, niin kyllä ainakin toi ja se!
Syö iltaisin oikein reilusti sitä kaalisoppaa ja vedä siihen päälle sevryssien kan
sallisjuoma votka! Mutta älä ota mahorkka henkosia, näin pääset unten maille, ilman kauhukuvia päällehyökkäävästä pravdasta!

luettu 593 kertaa

kirj. JuX, 22.12.2018, 20:10 @ Spagoini notshe, hyvää yötä ryssäks noin

Terve, Pravda, et sitten suksinut sinne, minne pyydettiin.

luettu 588 kertaa

kirj. Totuus, 25.12.2018, 17:40 @ JuX

Et sittenjuuksu taaskaan malttanut pitää sormiasi haarovälissä, eikun napilta, napeille kunnon narsistin tapaan!

luettu 522 kertaa

kirj. Valpuri, 02.01.2019, 11:10 @ Järviset ja Lampiset

kemään!

Muuten hyvä, mutta vapaan tyylin hiihtoon tarkoitettu latu on haastavahko "hiihtää letkassa". Tai ainakin ottaisin hyviä vinkkejä vastaan, miten hiihdetään esim. 10-15 km:n (jota ei Koskissa ole yhtäkään) vapaan hiihtotyylin latu. ;)

luettu 359 kertaa
Keskustelun etusivulle
107987 viestiä 8544 viestiketjussa, 131 rekisteröitynyttä käyttäjää, 9 verkossa (1 rekisteröitynyttä, 8 vierasta)
Ota yhteyttä!